Friday, March 11, 2011

Today is My DAY!!!!...100311

hai dear...

100311~dah berlalu dh pun...ingt kan mcm x best je ..tp tetibe de surprise lak,,baselah dye kan bz..maybe x ingt lah besday sy,,,btw thnks to my fiance for the present and wat surprise....LOVE U....huhu,,jom~lets story sket~~

Lasy year de surprise from team glam...terharu je rase...dorng ingt n syg kat sy,,ahaks..love uoals...winde sgt2 that moment~jo review pic dolu..
comey je pic time ramai2 mcm ni,,,

den de plak pkra yg x diduga,,,,huhuhu..so funny..

hahahaha..amcm still rmber x?


ok2...let story psl clbrate smlm...sy dpt present from my fiance..dye bg sy handbag,,,huhu,,jename pe tah..dpt surprise cake lgik ...dpt wishes from kwn2...mcna ciap wat story psl sy lgik dlm blog dye...adz yg ciap wat slide lgik,,thnks yeh dear for sumer2 tuh..mmber2 febians yg wish a alot...i rcved 86 wishes from them~i lloikee~


wit ary yg kene teman sy,,fuh,,,cbok je,,hahahhah

next....
ni leh dye nye yg bz tp sempat lgin nk wat keje2 mcm ni,,anywy,,thnk alot to my dear aka fiance....

wishes*hope can get job asap*bride to be...huhhu..*??????....success in my life +career...da....

2 comments:

  1. hahaha.....pic last year tu mmg bertenaga!!!!hepy & sedih jerr bile tgk balik!!!tp time tu mmg kelakar gilerrrrrr!!!!hahahaha!!!lawak2!!tp mmg best n happening!!! ;p

    ReplyDelete
  2. taw xpe..thnks alot to presdent team glam yg telh bjaya meclbrate kan akunye besday,,huhu,,beb,nty send kat aku slide yg ko wat time besdy aku ri tuh yeh,,nice2..thnks alot..windu kat team glam~

    ReplyDelete

sTUDENT lIFE IS wONDERFUL~

sTUDENT lIFE IS wONDERFUL~
thnks evrbdy..xpecially..adz,,ika,,mat,,,keep in touch yeh~

ika wit me~

ika wit me~

syg sgt kat korang..ika n adz yg byk temn aku,,slalu make me fun...enjoy tgher2,,,i will Mis u dear

syg sgt kat korang..ika n adz yg byk temn aku,,slalu make me fun...enjoy tgher2,,,i will Mis u dear
Teman, adalah hal terbaik yang pernah kumiliki S'lama hidupku, s'lama masaku Walau tak mungkin selamanya S'lalu berdekatan, s'lalu beriringan Terhalang jarak dan waktu Untuk bicara, tertawa dan bercanda Tumpahkan kekesalan Menangis saat putus cinta Chorus: Aku mau teman selamanya Berbagi tangis dan tawa Tak mau sendiri, merasa sepi Teman berikan aku ketenangan Teman buat kurasakan bahagia Pertemuan yang lama sudah kutunggu Bebaskan hati ini dari rasa rindu Teman, apapun yang terjadi Jangan berubah, oh berjanjilah Selalu sempatkan waktu Untuk bicara, tertawa dan bercanda Tumpahkan kekesalan Menangis saat putus cinta Chorus Ingatkah saat sekolah dulu Kita semua punya mimpi Dan lihat semua kini Kuharap kebersamaan ini Tak berakhir

thnks dear~SURPRISE~~~

thnks dear~SURPRISE~~~
i loike~!!

saat2 mcm ni rindu kat ARIANA....

bler de dkat rase mls je n jage dye..ble dh jauh rindu plak...huhu..baselah tuh kan,,manusia,,,dh xde bru nk rindu,...de dpn mate x hargai,,,,uiks,,terpesong lak!,,erm...love dye so much..tggu yeh alang blik,,de beli mainan tuk adik,,,,

Court at Rompin

aduish...pg2 lagi dh bgn,,huhu,,teman ika g mahkmh setlekn kes samam JPJ...lmbt bngat seih nk mnggu dbicarakan...cewah~huhu...so i cpture lah pic nie,,,huuhuh
erm,.,..ngh tggu my roomate..nk blik Kl,,ingt ley lah services kete..huhu..xley gak...erm..nk wat surprise to my mom on her besday yesterdy...beli cake,,,present sket,,share2 wit my sis,,,huhu,,manelah student de wit nk li mhl2 nie...huhu~..erm..nk blik dolu yeh,,,seng2 ley bEr bloggy lagik,,,huhu,,,welcome2,,come join us,,,Jdilah follower SYe~~~i like~huhuh

I'm Hepy when my Mom hepy~

erm...smpai je kt kl kol 230...but inform my mom smpi around kol 5-6 coz nk g mid buy cake n present for her....memg xtaw r nk buy perh..so decide lah beli radio,huhu,,share money wit my sis...cake sponsor by my sis,,,chocindulgence,,,,si tasty~i like!...wat kt kdai jer,,kt pntai dlm..simple,,but so intrsting for me n fmily...not alwys can make my mom happy...wit my adik yg maki hari makin comey,,,asal nk capture pic dye jerh dye msty wat muke,,so funny,,,,thnks adik,,,slalu wat ibu hepy since khdiran dye~

;;I'll be waiting for u;;;

TIPS HUBUNGAN CINTA JARAK JAUH



Bukanlah akhir dari segalanya jika kekasih Anda pindah atau bekerja di tempat yang jauh. Ini artinya Anda harus melakukan segala sesuatu yang sedikit berbeda sehingga jarak tidak lagi menjadi masalah.

Berikut lima tips untuk mempertahankan hubungan ketika Anda berdua terpisahkan oleh jarak:

Tetap berhubungan setiap saat
Kunci mempertahankan hubungan cinta jarak jauh adalah tetap mengadakan hubungan terus menerus. Chatting, saling SMS, telepon atau email secara teratur adalah langkah yang dapat dilakukan sekalipun hanya untuk menceritakan hari-hari yang membosankan. Ini akan membuat Anda merasa seperti Anda bagian dari hidup masing-masing sekalipun Anda terpisah bermil-mil.

Tunjukkan padanya Anda perhatian
Jangan Tunjukkan padanya Anda perhatian biarkan jarak mencegah Anda menujukkan padanya Anda meberikan perhatian. Kirimi dia e-card yang lucu , hangat dan menyentuh atau kirim dia buku yang selalu dia inginkan membacanya. Ini akan menyentuhnya dan membiarkan dia tahu bahwa Anda tengah memikirkannya.

Jangan biarkan perselisihan hidup
Selalu cari solusi segera mungkin ketika Anda berselisih karena semakin lama dibiarkan, masalahnya akan semakin rumit. Jangan pernah menggantungkan pada masing-masing atau mengabaikan e-mailnya. Ketika Anda jauh, telepon dan e-mail menjadi jembatan buat Anda.

Bersemangat dan lakukan sesuatu milik Anda
Jangan menyia-nyiakan hidup hanya karena dia jauh. Tetaplah pada rutinitas biasa atau mungkin lebih baik. Untuk semua kesempatan yang Anda batalkan atau ketika memutuskan tidak punya waktu karena dia, sekarang saatnya untuk melakukan semua itu.

Realistis
Jangan harap dunia akan pindah ketika Anda akhirnya bersatu kembali. Ada banyak hal yang perlu dipahami. Ia telah berada di lingkungan yang berbeda sehingga pahamilah ia perlu waktu untuk beradapatasi kembali hidup di rumah bersama-sama. Sisihkan waktu dan saling bicara apa yang tengah terjadi. Walaupun ini adalah cara sensitif untuk memahami kehidupan masing-masing.

nape yeh sy post mende ni???huhu

smentra tggu...waste TIME~FUH..

pmern pgntin~

adik wit ibu

i-city shah alm~

ibu n adk yg tkowt lampu,,,fuh~

around i city smpena besday badk ini~aiman faiz

Usaha Tngga kjyaan..huhu...nk g kat hndbg tuh..

dye nk g mane lah agaknyer..

wit angah~n aiman

uiks,,dh dpt dah handbg kakak sy...semngat bdk ni wat sepah..huhu

smile~

My RooMAte a,k,a Besh Frenz...

My RooMAte a,k,a Besh Frenz...

I like mcna~

I like mcna~
thnks my BFF...

we~

ary n ida~

Chill lah~huhu...love Them so much

Chill lah~huhu...love Them so much

pic...pic...pic...

pic...pic...pic...
time Presntation proposal...

me wit ary

thinking???

ary wit abg~

syg dear~sorry for evrything

syg dear~sorry for evrything
Beribu bintang dilangit Kini menghilang Meraba aku dalam kelam Rembulan mengambang Kini makin suram Pudar ilhamku tanpa arah Sedetik wajahmu muncul Dalam diam Ada kerdipan ada sinar Itukah bintang atau rembulan Terima kasih kuucapkan 1 Izinkan kumencuri bayangan wajahmu Izinkan ku mencuri khayalan denganmu Maafkanlah oh... Andai lagu ini Mengganggu ruangan hidupmu Kau senyumlah oh... Sekadar memori Kita di arena ini Kau ilhamku Kau ilhamku...

adz+mat+zai+ika~

adz+mat+zai+ika~
thnks frenz always make me epy~

precious moment Wit these Precious People

precious moment Wit these Precious People
will miss U!!

thnks be a WonderFul Frenz..

thnks be a WonderFul Frenz..
Hope for the best for you..

BubbyE~


Precious moment ~

Precious moment ~
ika;;dont forget Me...Thnks for evrthing~love

sWEET memory wit us

sWEET memory wit us
a days to remember..thnks dear to be my gewd frenz,,korng mmg yg terbaek!!!

~adik N her Beloved mom~

TIPS UNTK ;;;BAHAGIA;;;

. Jangan Takut dan Khawatir
    Perasaan takut dan khawatir merupakan pikiran kita yang paling tidak produktif. Sebagian besar hal-hal yang kita khawatirkan atau takutkan tidak pernah terjadi. Jadi untuk apa kita khawatir dan takut?

2. Jangan Pernah Menyimpan Dendam

    Dendam adalah hal terbesar dan akan menjadi beban terberat jika kita menyimpannya di dalam hati. Maukah anda membawanya sepanjang hidup? …. Saya rasa tidak. Jangan sia-siakan energi kita dengan menyimpan dendam, sudah pasti tidak ada gunanya. Gunakanlah energi kita tersebut untuk hal-hal yang positif.

3. Fokus Pada Satu Masalah

    Jika kita memiliki beberapa masalah, selesaikanlah masalah kita satu per satu. Jangan terpikirkan untuk menyelesaikan masalah secara sekaligus karena justru akan membuat kita semakin stress.

4. Jangan Membawa Tidur Masalah Anda

    Masalah adalah hal yang sangat buruk untuk kesehatan tidur kita. Pikiran bawah sadar kita adalah hal yang luar biasa yang dapat membuat kita gelisah dan tidur kita menjadi tidak nyenyak.

5. Jangan Mengambil Masalah Orang Lain Untuk Anda Selesaikan

    Membantu orang lain yang sedang dalam masalah adalah hal yang mulia, tetapi jika kita mengambil porsi terbesar untuk menyelesaikan masalah orang lain tersebut justru itulah kesalahan terbesar. Biarkanlah orang tersebut yang menyelesaikan masalahnya sendiri dengan porsi terbesar.

6. Jangan Hidup di Masa Lalu

    Mungkin terasa nyaman bagi kita mengingat hal-hal yang menyenangkan di masa lalu tetapi jangan anda terlena didalamnya. Konsentrasilah dengan apa yang terjadi saat ini, karena kita pun akan bisa merasakan banyak kebahagiaan di saat ini. Saya yakin kita akan mempunyai perasaan yang jauh lebih berbahagia jika kita merayakan apa yang terjadi saat ini dibanding dengan mengingat-ngingat kebahagiaan di masa lalu.

7. Jadilah Pendengar yang Baik

    Mungkin sebagian besar orang termasuk saya :) susah untuk menjadi pendengar yang baik. Justru sebaliknya kita mengharapkan orang lain yang mendengarkan omongan kita, tetapi sebetulnya dengan belajar mendengarkan orang lain, kita akan mendapatkan banyak hal baru yang dapat sangat berguna bagi kebahagiaan hidup kita.

8. Jangan Biarkan Frustasi Mengatur dan Bahkan Mengacaukan Hidup Anda

    Kasihanilah diri kita lebih dari apa pun, maksud saya adalah janganlah kita menyerah pada frustasi. Maju terus. Ambillah tindakan-tindakan positif dan lakukanlah dengan konsisten.

9. Bersyukurlah Selalu

    Bersyukur dan berterimakasihlah atas semua yang kita dapatkan, bukan hanya hal yang positif saja tetapi juga hal yang negatif, karena saya percaya dibalik setiap hal yang negatif tersebut ada hal baik yang bisa kita pelajari.

;;;hePy BesdAy ARIANA:::1 thn...We all LoVe U so much::

uiks...ri ni besdy ary 4 da 1st time,,genap usianyer st thn...hope ary dpnjngkan umo n dmurahkan rejeki,,,thnks kpd yg sudi mjga ary,,huhu,,,syg sgt ini budak!!even penat melyn kerenah dye,,,tp semnjak khdran dye kami sentiase epy...de jerh yg Mnyronkkna,,,she's funny,,comey..thnks GOD ...krna hadirnye Dye penyeri family kami....nty kami bg adik present yeh..erm..bru pas tpon mak,,katenyer nk celbrate besdy adik...ske r dye,,dpt potong cake,,jempot kwn2 dye,,,(mcm ramai je kwn),,huhu,,,ok ..dOakan ary sentiasa dilimpahi Rahmat oleh NYA....